lauantai 27. lokakuuta 2012

Koira ja miehet

Coucou!

Terveisiä Rovaniemeltä, täällä on kunnon talvi. Mietin tänne lentäessäni, että ensi kerralla keväällä tulen tänne Ionan kanssa. Toivottavasti Iona on tarpeeksi pieni lentämään matkustamossa mun kanssa, muuten tullaan kyllä junalla. Tilasin Jenkeistä sellaisen ihanan lentokassinkin koiraa varten, oikeastaan se on ihan tavallinen koiran kantolaukku, mutta monet lentoyhtiöt hyväksyy sen lennolleen. Laitan kuvia jahka se saapuu tänne Suomeen! Tilasin myös Jenkeistä toisen laukun, sellaisen rennomman kantokassin. Ideana noissa laukuissa on se, että pystyn ottamaan pennun kätevästi mukaan kaikkialle, kun se ei itse jaksa pitkiä matkoja alussa kävellä.

kunnon vaatteet päällä, pakkasta oli yli 10 astetta!

järvikin jo jäässä

Hassua, että yksi poika muuten kysellyt mua kauheasti treffeille, ja se poika on kunnolla allerginen koirille! Mitä järkeä, luuleeko se, että näkis mua usein ilman koiraa? Aika huvittavaa. Koira vaikuttaa aika paljon elämään ja voi olla, ettei moni mies kestä sitä, miten suurin osa mun huomiosta tulee suuntautumaan Ionaan ja miten tärkeä se mulle tulee olemaan.

Tässä on ihana laulu osoitettuna kaikille miehille :D




Bisous et bon week-end,
Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti