sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Tervetuloa uuteen koira- ja heppablogiini!

Salut!

Tervetuloa koira- ja heppablogiini. Minulle on tulossa ensimmäinen koiranpentuni ja tässä blogissa seurataan Ionan elämää ensi hetkistä alkaen. Toisessa pääosassa blogissani tulee seikkailemaan myös Fire, nyt jo puolivuotias lämminverinen varsamme. Pääset seuraamaan Ionan kasvun ja elämän lisäksi siis myös aitiopaikalta Firen kehitystä ja tulevaa uraa raveissa. Sivuosassa olen sitten vielä minä, Mimi, 23-vuotias maisterivaiheen ranskan opiskelija Helsingistä.

Kolmen viikon päästä koiranpentuni, Iona,  muuttaa kotiin, 7-viikon ikäisenä. Oon odottanut omaa koiraa jo yli 3 vuotta. Pentu syntyi 21.9, joten tää seitsemän viikon aika pennun luovutukseen on tuntunut tavallaan tosi pitkältä, lasken vaan päiviä. Toisaalta nyt ollaan jo voiton puolella. Huomenna pääsen näkemään pentuni ensimmäistä kertaa, ootan niin innolla tapaamista! Oon nähnyt pennusta vain muutamia kuvia ja kuullut hieman luonnekuvauksia, mutta pentu tuntuu olevan jo nyt uskomattoman tärkeä. 




Iona 3 viikkoa



Huomenna luvassa kuvia ensimmäisestä tapaamisesta Ionan kanssa! Aamulla onkin aikainen lähtö, nimittäin kasvatttaja asuu Pohjois-Pohjanmaalla.

Bisous, bonne nuit!

Mimi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti