torstai 15. marraskuuta 2012

Iona ja Rexi

Salut!

Pian on luvassa toivottavasti mahtavia videopätkiä lisää blogiin, mun pikkuveli nimittäin tuo mulle tänään videokameran! :) Nää pari pätkää, mitkä laitoin tänne, on otettu ihan vaan peruskameralla. Harmittanut, kun mun kameralla ei saa otettuu kuvaa liikkeestä, mistä johtuen pennun kuvaaminen on haastavaa. Videoimisessa ei ole sitä ongelmaa :)

Ionalla oli tänäänkin superhauskaa Rexin kanssa <3 Leikkivät niin söpösti...



Santtu ja Mari tulivat juuri Ionan hoitajaksi illaksi, kun meen Antin kanssa ulos syömään (Antilla on synttärit) :) Iona ollut tänään kaks kertaa yksin, eka kerta reilu puoli tuntia ja toinen kaupassa käynnin ajan, molemmilla kerroilla ei ollut yhtää pahoillaan mun poissaolosta vaa ihan rauhallisesti oli kai nukkunut sen ajan, se oli molemmil kerroil mennyt kylppäriin mun pörrötossujen luokse :) Ja kun avasin oven, nii ei tullut ees moikkaa ku nukku kai nii syvää unta, mä huusin sitä ku hätäännyin et missä se on mut sieltä kylppäristä se tuli vaa ilosena :)

Bisous et bonne soirée!
Mimi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti