keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Ionan tuoma positiivinen energia :)

Salut!

Varmaan uskotte ilman kuviakin, että Iona on hurmannut mun KAIKKI läheiset :) Mutta kaikista kuvista, joissa ihmiset on Ionan kanssa niin niistä huokuu mun mielestä sellaine positiivinen energia! Iona levittää sitä energiaa ympärilleen kaikkialle, se on ihan käsittämätöntä miten paljon positiivisuutta Iona pystyy muille aikaansaamaan pelkällä olemuksellaan.

mun veli Santtu ja Mari Ionan kanssa


Manu Ionan kanssa

Heidi ja Iona
Eilinen illallinen sujui siis oikein hyvin, Iona nukkui pöydän alla kun syötiin. Ionalla on erinomainen kyky nukkua käytännössä missä vaan, vaikka olis kuinka muuta meteliä. Äskenkin se nukahti mun syliin rappukäytävässä, kun jäin naapurin kanssa juttelemaan toviksi. Tämäkin naapurikeskustelu sai alkunsa Ionasta, Iona todellakin levittää niitä ilohiukkasia kaikille :) Bussissakin ensimmäistä kertaa elämässäni juttelin tuntemattomille vierustovereille, kun eräs äiti ja hänen tyttönsä halusivat kysellä kaikkea Ionasta. He ihastelivat ensiksi Ionaa ruotsiksi ja mä sitten juttelin tottakai heille ruotsiksi, olipa hyvää kielitreeniä bussimatkan ajan :) Iona ei ollut moksiskaan uudesta matkustustavasta.... Tyttö viihtyy niin hyvin kantolaukussaan, että ei ole moksiskaan mistään ympäristöstä, kun on turvallisessa laukussaan tai sylissä :) Mutta ilman Ionaa ei kyllä kukaan tulisi tollatavalla juttelemaan ja muutenkin osa vastaantulijoista vaan hymyilee mulle, jos ei ois Ionaa niin ne kävelisi vaa ohi katse tiukasta maassa.

Iona muuten nukkuu tässä mun sylissä, kun kirjoittelen tätä :) Hyvä, että tyttö saa lepoa, sillä illalla tarvitaan vielä energiaa! Palataan pian.

Toivottavasti Ionan tuoma positiivinen energia tarttuu yhtä hyvin myös kuvien välityksellä virtuaalisesti! ;)

Bisous,
Mimi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti